MENÜ
EN | HU

Magyar ízek hódítják meg Londont 2016. november 18.

London, 2016. november 18. – Piacfelmérő jelleggel megkezdődött a kiváló minőségű, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás termékek nemzetközi bevezetése. A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott közösségi márka november 17-20. között, a világhírű séfek és exkluzív londoni éttermek részvételével zajló Taste of London rendezvényen vásárolhatók meg első ízben a külpiacon.

Közel 60.000 érdeklődő részvétele mellett kerül megrendezésre a brit főváros legnagyobb gasztronómiai fesztiválja, a Taste of London, melyen a Magyar Nemzeti Kereskedőház pavilonjában a prémium kategóriás élelmiszereket tömörítő ernyőmárkát, az Áldomást és kiváló minőségű magyar borokat kóstolhatnak és vásárolhatnak az érdeklődők. A rendezvényen a Kereskedőház első alkalommal értékesíti a természetes alapanyagok használatával, az adalékanyagok minimális szinten tartásával, valamint a mesterséges színezékek és ízfokozók kizárásával előállított Áldomás élelmiszereket.  

Az MNKH az Áldomás közösségi márka létrehozásával a természetes, magas minőségű élelmiszereket előállító cégeket fogja össze.  Hiszen a globális élelmiszerpiacon hatalmas a verseny, melyben a magyar termelők külön-külön, az agrárium kiváló adottságai ellenére volumenben és árban nehezen tudják felvenni a versenyt.

A Taste of London keretében a portfólióban jelenleg megtalálható 30 termék közül tarpai szilvalekvárt, bio csicsókás ketchupot, mangalicakolbászt, lenmagolajat és bio energiagolyót vásárolhatnak meg a brit fogyasztók.

„Világszerte egyre nagyobb a kereslet a természetes összetevőket tartalmazó, magas beltartalmi értékkel bíró, prémium élelmiszerek iránt. Ebben a szegmensben pedig a magyar termékek is versenyképesek a nemzetközi piacokon. Éppen ezért hívtuk életre az Áldomás közösségi márkát. Fontos mérföldkőhöz érkeztünk azzal, hogy piacfelmérő jelleggel megkezdtük a Taste of London keretében a külpiaci bevezetést” – fogalmazott Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.

Az Áldomás élelmiszerek első ízben az Egyesült Királyságban, Japánban és a Skandináv államokban kerülnek értékesítésre, ugyanakkor a helyi sajátosságoknak megfelelően a Kereskedőház minden célpiacra egyedi termékportfóliót állít össze. „A Taste of Londonon történő értékesítés így egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a piaci visszajelzések alapján tökéletesítsük a kínálatot, és így hamarosan a brit boltok polcaira is eljuttassuk prémium kategóriás élelmiszereinket” – tette hozzá Oláh Zsanett.

A Magyar Nemzeti Kereskedőház nem csupán külpiaci tudást, exportpiaci orientációt és kapcsolatrendszert biztosít a magyar vállalkozások számára, hanem összefogja a Kárpát-medence legkiválóbb élelmiszereit előállító magyar termelőket, vállalkozókat és elősegíti az így létrejövő közös árualap nemzetközi piacra jutását. 

Elérhetőségek

MNKH Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt.

1095 Budapest, Ipar utca 5.
(Down Town Irodaház)

Telefonszám: +36 1 810-1600
Email: info ( kukac ) tradehouse ( pont ) hu
Fax: +36 1 810 1601

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Együttműködő partnereink

Kattintson a nagyításhoz

Cégregisztráció