MENÜ
EN | HU

Online értékesítési lehetőség Kínában

2018. július 31. - 2018. július 31.

Kína

Tisztelt Partnerünk!

 

Ezúton ajánljuk szíves figyelmébe a JD.com óriásvállalat nyújtotta üzleti lehetőséget. Az együttműködés keretén belül az MNKH a JD.com e-kereskedelmi nagyvállalat számára egy olyan exportra szánt terméklistát állít össze, amely megfelel az alább olvasható, illetve a csatolmányban is megtalálható kritériumoknak. Amennyiben Önt is érdekli a lehetőség és szívesen értékesítené termékét Kínában a JD.com online platformon keresztül, kérjük az árucikkre vonatkozóan, az Excel összes celláját kitöltve szíveskedjen visszaküldeni azt a mengyi.li@tradehouse.hu e-mail címre.

Beküldési határidő: 2018.07.31.

Szeretnénk továbbá felhívni figyelmét arra, hogy a táblázatban szereplő termékeknek az alábbi kritériumoknak kell megfelelniük:

  1. az adatokat angolul szükséges megadni (kínai nyelv előny!)
  2. megfelelő gyártási kapacitással való rendelkezés a kínai piacra vonatkozóan
  3. szavatossági ideje minimum 1 év
  4. B2C formában értékesíthető

 

A Jingdong nagyvállalatról

A JD.com az Alibaba által üzemeltett Tmall után – az oldalon megkötött kereskedelmi ügyletek és árbevétel alapján – a második legnagyobb B2C (business to consumer, azaz vállalat és fogyasztó közötti kereskedelmet támogató piactér) alapon működő online kereskedelmi platform a tranzakciók száma és összértéke alapján a világ legnagyobb e-kereskedelmi piacának számító Kínában. A világ legnépesebb országában az egyik legmagasabb az elektronikus kereskedelem aránya a teljes lakossági fogyasztáson belül, és ez a terület évről évre dinamikusan növekszik.

A Jingdong platformján eladott termékek bruttó értéke (Gross Merchandise Volume, röviden „GMV”) 200 milliárd USD-t tett ki 2017-ben. A JD.com rendkívül gyorsan zárkózik fel a Tmall áruházhoz, évi 30-40%-kal növekszik, ennek megfelelően az idei évre vonatkozóan már 220-230 milliárd USD értékű GMV-t prognosztizálnak. Az e-kereskedelmi oldalnak 400 millió aktív felhasználója van (ez azt jelenti, hogy ezen felhasználók legalább évente 1-2 alkalommal vásárolnak a piactéren).

A Jingdong mintegy 170 000 embert foglalkoztat, emellett Kínában 500 darab áruházuk van (összesen 12 millió négyzetméteren), melyekre a termékek disztribúcióját is alapozzák. Ezáltal Kína területének 99%-át lefedik, beleértve a ritkábban lakott nyugat-kínai területeket, például Tibetet is. A lefedett terület mintegy 60-80%-án 1-2 nap alatt megtörténik a kiszállítás, a nagyvárosokban pedig az átlagos kiszállítási idő 6 órára rövidül.

A JD.com-on árult termékek egy ötöde külpiaci termék, és a vállalat egyik alapszabálya, hogy szigorúan nem tolerál hamisítványokat, a nem autentikus termékeket forgalmazók azonnali kizárásra kerülnek az oldalról.

Lehetőségek a Visegrádi Együttműködés országaihoz tartozó vállalatok számára

A JD.com alelnöke felkérte a Visegrádi Együttműködés országainak külképviseleteit, hogy küldjenek javaslatokat olyan termékekre vonatkozóan, amelyeket az oldalon lehetne értékesíteni (felhívva a figyelmet arra a fontos tényezőre, hogy ehhez elengedhetetlenül fontos, hogy az adott termék megfelelő, nagyobb volumenben kerüljön előállításra).

 

Üdvözlettel,

Magyar Nemzeti Kereskedőház 


Letölthető dokumentumok

Elérhetőségek

MNKH Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt.

1095 Budapest, Ipar utca 5.
(Down Town Irodaház)

Telefonszám: +36 1 810-1600
Email: info ( kukac ) tradehouse ( pont ) hu
Fax: +36 1 810 1601

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Együttműködő partnereink

Kattintson a nagyításhoz

Cégregisztráció
Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálja, hogyan gondoskodunk adatai védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információk. Rendben